Anonimni autor izdanja The New York Timesa koji je kritizirao Trumpa otkriva se

Komentar

Timesov opis autora Milesa Taylora kao 'višeg dužnosnika' i odluka da mu se da prostor i anonimnost i dalje su pod znakom pitanja.

Predsjednik Donald Trump u srijedu u Las Vegasu. (AP Photo / Evan Vucci)

Sjetite se da je New York Times objavljen 2018. godine 'Ja sam dio otpora unutar Trumpove administracije' ? Ona koju je napisao anonimni izvor unutar Trumpove bijele kuće? Ona koju je Times spomenuo kao 'visokog dužnosnika unutar Trumpove administracije?' Ona koja je dovela u pitanje sposobnost predsjednika Donalda Trumpa da vodi naciju? Ona koja je Trumpa nazvala 'nastranim, kontradiktornim, sitničavim i neučinkovitim?' Ona koja je razbjesnila predsjednika i njegove najbliže pristaše?

Ispostavilo se da je anoniman (provjerava bilješke) Miles Taylor, bivši šef osoblja Odjela za nacionalnu sigurnost.



Taylor je vijest potvrdio za Michaela D. Sheara iz New York Timesa i otkrio ga u a podugačka izjava Srijeda. Napisao je: „Mnogo je toga napravljeno zbog činjenice da su ti spisi objavljeni anonimno. Odluka nije bila laka, hrvao sam se s njom i razumijem zašto neki ljudi smatraju upitnim podizati tako ozbiljne optužbe protiv predsjednika koji sjedi pod okriljem anonimnosti. Ali moje je razmišljanje bilo izravno i ja ga podržavam. '

A taj razlog?

'Iznošenje mojih kritika bez atribucije prisililo je predsjednika da im odgovori izravno meritorno ili nikako, umjesto da stvara smetnje sitnim uvredama i prozivanjima', napisao je Taylor. 'Htio sam da pažnja bude usmjerena na same argumente.'

Neposredno nakon što je Taylor otkrio da je napisao op-ed, rasprava je započela o tome koliko je Taylor bio 'stariji' i koliko je znanja imao o unutarnjem radu Bijele kuće. Mnoge Trumpove pristaše, naravno, odbacile su ga kao dužnosnika niske razine. Tvitnuo je medijski kritičar Fox News-a Howard Kurtz, koji se zasigurno oslanja upravo na svoj komentar , “Je li NYT trebao dati anonimnost kao 'viši službenik uprave' maloljetnom birokratu DHS-a Milesu Tayloru? U retrospektivi bih rekao ne. Dodijelio mu je stas da napadne predsjednika što je bilo potpuno neopravdano. '

I, ne čudi, tajnica za tisak Bijele kuće Kayleigh McEnany bila je vrlo kritična prema Taylor , kao i pozvavši ga 'nezadovoljan, nezadovoljan bivši djelatnik'.

Ali bilo je i drugih koji su imali pitanja. Viša suradnica Instituta Brookings, Susan Hennessey, koja se na CNN-u pojavila kao analitičarka za nacionalnu sigurnost i pravna pitanja, tvitao , „Ako ostavimo po strani kako se netko osjeća prema Taylorovim postupcima, nisam siguran da se posebno dobro drži odluka NY Timesa kojom se šefu ureda DHS-a daje anonimnost i opisuje ga kao„ visokog administrativnog službenika “. '

Axiosov Jonathan Swan proslijedio je tweet Hennessey i dodao: 'To je sramota.'

Dodala je Hennessey , 'Sama činjenica da je većina ljudi očito došla do percepcije da je autor dramatično stariji nego što je bio u stvarnosti znači da Times nije svojoj čitateljstvu pružio dovoljan kontekst.'

U njihovoj priča za The Washington Post , Colby Itkowitz i Josh Dawsey napisali su: 'Šef osoblja i mnogi stariji zamjenici članova kabineta često su politički imenovani i smatraju se višim službenicima uprave.'

plandemijski dokumentarac skriveni dnevni red

Što još znamo o Taylor? Kako ističe Axiosov Orion Rummler , Taylor je prije dva mjeseca podržao Joea Bidena u videu koji su financirali Republikanski glasači protiv Trumpa. Bio je šef kabineta agencije koja je nadzirala kontroverznu politiku razdvajanja obitelji Trumpove administracije.

U kolovozu je na CNN-u porekao da je anonimni pisac ovog izdanja. A kad smo već kod CNN-a, on je suradnik mreže nakon što je napustio Bijelu kuću u travnju 2019. - otprilike sedam mjeseci nakon što je napisao priopćenje.

Pomiče li to iglu uopće manje od tjedan dana prije izbora? Ne baš. Trumpove pristaše nastavit će otpuštati Taylora, dok Bidenovim pristašama doista ne treba ništa što ima veze s Taylorovim dvogodišnjakom za izgradnju slučaja protiv ponovnog izbora Trumpa.

Najveća pitanja koja ostaju su opis Taylora od strane New York Timesa i njegova odluka da Tayloru pruži anonimnost i prostor da napiše ono što je napisao.

Izvršni direktor Twittera Jack Dorsey pojavljuje se na ekranu dok govori u daljini tijekom saslušanja pred Senatskim odborom za trgovinu u srijedu. (Michael Reynolds / Pool preko AP-a)

Twitter, Facebook i Google bili su pred ozbiljnim roštiljem tijekom kongresnog saslušanja u srijedu. Zakonodavci Senata proučavaju odjeljak 230. Zakona o pristojnosti komunikacija, koji omogućava tehnološkim platformama da moderiraju sadržaj i ne budu pravno odgovorni za ono što je objavljeno na njihovim web mjestima.

Tri tehnološka diva to dobivaju i od demokrata i od republikanaca. Demokrati žele da budu agresivni u praćenju sadržaja, dok republikanci smatraju da bi tvrtke trebale biti manje agresivne i kloniti se onoga što republikanci vide kao cenzuru.

Najžešća razmjena bila je između seksaškog Teksasa Teda Cruza, koji je puno vikao, i izvršnog direktora Twittera Jacka Dorseya, koji je bio puno rezerviraniji u svojim odgovorima. Cruz je uznemiren što je Twitter u početku blokirao veze do priče u New York Postu o Hunteru Bidenu, što nije provjereno u većini uglednih novinskih kuća.

Cruz je rekao, “Mr. Dorsey, tko te dovraga izabrao i zadužio za ono što mediji smiju izvještavati i što američki narod smije čuti? ... Zašto se ustrajete u ponašanju kao demokratski super PAC, prešućujući stavove suprotne vašim političkim uvjerenjima? '

Dorsey je rekao, 'Ne radimo to.'

Značajno je bilo to što se činilo da je Dorsey bio meta republikanaca, dok je Facebookov Mark Zuckerberg bio u fokusu demokrata. Sve su tri tvrtke ponovno porekle da imaju bilo kakve političke sklonosti.

Za više, ovdje su priče autora New York Times i Washington Post , kao i informativna Twitter vijest CNN-ovog tehnološkog izvjestitelja Briana Funga .

Nakon kontroverznog odobrenja predsjednika Trumpa od strane njegovog izdavača, The Spokesman-Review u Spokaneu u Washingtonu, više neće objavljivati ​​potpore i nepotpisane uvodnike.

Tijekom vikenda izdavač glasnogovornika Review Stacey Cowles nazvao je Trumpa 'jadnim ljudskim bićem' među ostalim kritikama, a opet preporučio Trumpu da ostane predsjednik.

Odzivi čitatelja, pa čak i osoblja časopisa The Spokesman-Review bili su brzi i snažni. Urednik glasnogovornika-pregleda Rob Curley, koji nije imao nikakve veze s odobrenjem, napisao je u prilično podužem članku da je dobio nekoliko stotina e-mailova o odobrenju i da su ga neki učinili osobnim, nazvavši ga groznim ljudskim bićem.

Napisao je, “S tim riječima koje se jednostavno pripisuju The Spokesman-Reviewu, postalo je jasno da bi stvari trebale biti drugačije od ovog trenutka. Postoje neke novinske tradicije koje ne bismo smjeli samo odbaciti, već bismo ih trebali otvoreno prihvatiti izbacivši ih kao zastarjele relikvije. '

Najavljujući ključne promjene na stranici mišljenja, The Spokesman-Review je napisao: „Nema više nepotpisanih uvodnika i nema više preporuka. Ako ponekad smatramo da bi naše novine trebale imati tradicionalni uvodnik, potpisat će ih i izdavač i urednik. '

Uz to, The Spokesman-Review rekao je da će se više koncentrirati na pravovremene kolumne, da će kolumnisti lokalnih vijesti često izlaziti na stranice s mišljenjem i da će naglasak biti na lokalnim pismima uredniku.

Iako je Curleyev članak objasnio zašto vjeruje da bi tradicija nepotpisanih uvodnika trebala nestati, ne možemo se ne zapitati jesu li te promjene zapravo rezultat toga što je izdavač jednostavno dao nepopularnu podršku.

U slučaju da ste to propustili, napisao sam zašto novine i dalje daju političku podršku moje Poynterovo izvješće od srijede . Razgovarao sam s trojicom zapaženih uredničkih uredničkih stranica - Scottom Gillespiejem iz The Star Tribunea u Minneapolisu, Binom Venkataramanom iz The Boston Globea i Mikeom Laffertyjem iz Orlando Sentinela - i svim ponuđenim uvjerljivim razlozima zašto su preporuke i preporuke i dalje važne.

Glasnogovornik-Review nije bio jedini papir koji je osudio polemiku nakon što je podržao Trumpa za predsjednika. Također je bilo reakcije na Boston Herald za njegova preporuka Trumpa .

Napisnik sportskog navjestitelja Jason Mastrodonato objavio nit na Twitteru o tome, nazvavši ga 'teškim danom u Boston Heraldu'. Dodao je, “Stvarno je važno napomenuti da osoblje Boston Heralda, kao jedinica, ne podržava Trumpa. ‘Urednička skupina’ jest. Ovo je odluka koju je donijelo nekolicina ljudi. Ne želim govoriti u ime drugih, ali to je odluka koja je prosvjedovala i ne govori u moje ime. '

Još jedan sportski autor Heralda, Andrew Callahan, tvitao , „Podsjetnik:‘ Urednička ’skupina novina djeluje neovisno od novinara u svojoj redakciji. Ne predstavlja sve članove osoblja. Danas mala urednička skupina Heralda sigurno ne govori umjesto mene. '

Za ovu stavku predajem je analitičaru medijskog poslovanja tvrtke Poynter Ricku Edmondsu.

Još jedan alternativni tjednik, City Pages u Minneapolisu / St. Paul, odustao je. List i njegovo mjesto bili su kupio regionalni metro, The Star Tribune , iz Voice Publications u 2015. godini.

Dogovor je bio neobičan, s obzirom na to da je glavna količina alt-tjednih sadržaja obično vrlo kritično izvještavanje o dnevnicima u gradu, ali ne i bez presedana.

Alternativni tjednici posljednjih su se godina suočili sa vlastitom ozbiljnom verzijom problema s oglašavanjem u tisku - obično bez puno ili bilo kakvog prihoda od pretplata budući da se poslovni model oslanjao na besplatnu distribuciju. Loša se situacija dodatno pogoršala 2020. godine.

S obzirom na oslanjanje na oglašavanje umjetnosti i zabave, Steve Yaeger, šef marketinga i optjecaja Star Tribunea, rekao je u e-poruci „nije iznenađenje što je pandemija bila posebno teška za alt tjednike, i unatoč svim naporima koje su okolnosti sustigle City Stranice. '

S jakim novinama, jakim javnim radijskim i komercijalnim emitiranjem i MinnPostom koji je samo digitalni, Minnesota je također bila dom brojnim alt-tjednicima tijekom godina. Pokojni David Carr, jako cijenjeni kolumnist medija New York Timesa, proveo je rani dio svoje karijere u Twin Cities Readeru, drugom lokalnom alt tjedniku koji je objavljen 1997. godine.

Dana 10. studenog 2008. godine, Talibani su oteli novinara New York Timesa Davida Rohdea dok je istraživao knjigu izvan Kabula u Afganistanu. Također su oteti lokalni izvjestitelj i njihov vozač. Nakon sedam mjeseci zatočeništva u planinama Afganistana i Pakistana, Rohde i drugi izvjestitelj Tahir Ludin, odvažno pobjegao popevši se preko zida gdje su ih držali u Pakistanu. (Vozač nije pobjegao s njima.) Zatim su se uputili na sigurno.

U srijedu, gotovo 12 godina nakon otmice, Afganistanac opisan kao bivši zapovjednik talibana uhićen je i optužen za otmicu. Izvještava Benjamin Weiser iz New York Timesa osumnjičenik, Hadži Nadžibulah, optužen je po šest točaka, uključujući otmicu, uzimanje talaca, zavjeru i upotrebu mitraljeza u potpori nasilnih zločina, te da svaka tačka sadrži potencijalnu doživotnu kaznu.

Weiser je također napisao: 'Okolnosti zarobljavanja i uhićenja gospodina Najibullaha nisu opisane u priopćenju objavljenom zajedno s optužnicom, ali u priopćenju se navodi da je iz Ukrajine prebačen u Sjedinjene Države.'

Sidro ABC-a 'World News Tonight' David Muir. (Uz dopuštenje: ABC News)

Voditelj ABC-a 'World News Tonight' David Muir gostovao je u utorak navečer u emisiji 'Jimmy Kimmel Live', gdje je Kimmel istaknuo da su ABC večernje vijesti često najgledaniji program u Americi tijekom 2020. godine.

'Zaista mislim da je jedna od srebrnih postavki o tako uznemirujućem vremenu u zemlji da su naši gledatelji i Amerikanci zapravo gladni informacija, istine i činjenica', rekao je Muir. „Imamo pandemiju jednom u stoljeću. Testiramo ekonomiju, deseci milijuna bez posla. Bacite na vrh predsjedničke izbore. Osjećam se prema ljudima kod kuće i prepoznajem da ovdje svake noći imamo odgovornost. '

A Muir tvrdi da novinarstvo nikada nije bilo važnije.

'U ovo vrijeme mislim da je zaista važno da novinari imaju leđa jedni drugima', rekao je Muir. “Kristen Welker iz NBC-a učinila je tako sjajan posao s tom posljednjom raspravom. Mislim da je učinila uslugu zemlji pomažući joj voditi koherentniju raspravu, više raspravu o politici nego sigurno ono što smo vidjeli u prvoj raspravi. Mislim da moramo imati leđa jedni drugima. Ovo je važno vrijeme u našoj zemlji i vijesti su važne. '

Los Angeles Dodgers slave nakon pobjede u World Seriesu u utorak. (AP Photo / Tony Gutierrez)

Skraćena i čudna sezona bejzbola glavne lige završila je sjajnom Svjetskom serijom između Los Angeles Dodgersa i Tampa Bay Rays. Dodgers su seriju osvojili u šest utakmica za svoj prvi naslov od 1988. godine.

S medijskog stajališta, svaka čast ekipi Fox Sportsa, posebno spikerima Joeom Buckom i Johnom Smoltzom, za sjajnu seriju. Buck i Smoltz emiteri su na elitnoj razini koje je rado slušati.

U međuvremenu, snažno djelovanje Fox Sportsa i nekoliko drugih prodajnih mjesta za izvještavanje o priči da je Dodgersova zvijezda Justin Turner morao izaći iz 6. utakmice utorka navečer zbog pozitivnog testa COVID-19. Za dobar osvrt pogledajte ESPN priču Jeffa Passana, 'Svjetska serija 2020: Najčudnija svjetska serija završava s najviše trenutaka sezone 2020.'

A tu je i ova vrijedna kolumna Barryja Svrluge iz The Washington Posta: 'U trenutku koji je tražio samopožrtvovanje, Justin Turner odlučio se za nezadovoljno slavlje.'

Imate povratne informacije ili savjet? E pošta Poynter stariji pisac medija Tom Jones na tjones@poynter.org .

  • Vrijeme je da se prijavite za Poynterovu Akademiju za vođstvo žena u medijima 2021. - Prijavite se 30. studenog 2020.
  • Saznajte više činjenica u svom glasanju! Poynter - MediaWise resursi
  • Institut Poynter slavi novinarstvo - (Online Gala) - 10. studenoga u 19 sati Istočna
  • Postati učinkovitiji pisac: Jasnoća i organizacija (jesen 2020.) (mrežni mrežni seminar) - 6. studenog-prosinca. 4, Poynter