Washington Post, Ars Technica, BuzzFeed uvučen u prvoaprilsku podvalu povezanu s Kanyeom Westom

Bilteni

Lažna web stranica koja tvrdi da je povezana s njom Nova tvrtka Kanyea Westa DONDA je porasla ovaj tjedan i uspjela prevariti The Washington Post, Ars Technicu i BuzzFeed.

Web stranica s podvalama se zove Whodat.biz i sebe opisuje kao 'Facebook web stranica'. To je samo po sebi prilično sumnjivo, jer, pa, Facebook je zapravo web stranica. Ali, hej, Kanye West je ponekad pomalo lud! A opis stranice nalazi se u SVIM VELIKIM KAPICAMA baš poput Kanyevih tweetova! Pišimo o tome!

koje su bile prve novine

Još je gluplje: sve što Whodat.biz radi je a tko je pretraživanje domene. Ovo vam nudi osnovne podatke o registraciji bilo koje web domene. Whois pretraga postoji već jako dugo, besplatna je i široko dostupna.



Na primjer, ako to učinite Whois potraga za ljudima na Whodat.biz (naravno koristeći njihovu web stranicu) otkrivate da je domena registrirana nakon samo nekoliko dana, 26. ožujka. To je prilično kratko vrijeme između registracije i pokretanja.

Gotovo kao da je netko samo odlučio baciti ovu stvar na kapric ili na vrijeme za Prvi april.

Osim toga, podaci o registraciji kažu da su ljudi iz Donda Media - imajte na umu da se Kanyeova tvrtka upravo zove DONDA - sa sjedištem u Empire State Buildingu. Bez adrese, bez broja apartmana, bez ostalih detalja. Sumnjivo.

Cijela stvar vrišti podvala, a posebno Washington Post posvetio prilično dug blog na testiranju web stranice . Kasnije je dodalo ovo „ažuriranje i povlačenje“:

Prvi april je došao rano; [ispalo je] da je cijeli pothvat Whodat.biz i web mjesto Donda bila internetska podvala. Gizmodo, koji je također napisao početni post o Whodat.biz, potvrdio činjenicu da su oboje stvoreni u šali .

Smiješnost obje web stranice učinila me skeptičnom dok sam pisala ovaj post. Ali nisam uspio još jednom provjeriti informacije prije objavljivanja. Iskreno se kajem zbog pogreške. Trebao sam biti pametniji i trebao sam pretpostaviti da će to biti i Kanye West.

Prije nego što je ponudio potpuno razotkrivanje , Gizmodo je zapravo objavio prvi post što je sugeriralo da bi web mjesto moglo biti stvarno.

annette funicello uzrok smrti

BuzzFeed bio je tek pomalo sumnjičav, dodajući ovo na kraju svog posta :

WhoData.biz nije baš ono što bismo očekivali da bude prva tehnološka ponuda nekoga toliko vizionara poput Kanyea Westa. Zapravo je ovo toliko loše da nismo potpuno sigurni da web lokacija nije prijevara. Ali ako je stvarno, još uvijek ne bi trebao napustiti svoj svakodnevni posao.

Ars Technica također je stavio malo skepticizma na kraju svoj komad :

S obzirom na to da su računi Twitter i Tumblr stari samo nekoliko dana, postojanje WhoData shvatit ćemo s rezervom.

Ali takva je vrsta hedžinga besmislena kad članak uključuje izjave poput ove puno gore:

je kurac Clark još uvijek živi

Danas je gospodin West predstavio WhoDat.biz , što je - pa, to je WHOIS informativna usluga. Naplaćen kao 'Facebook web stranica', možete koristiti WhoDat za traženje podataka o ljudima - 'posadi', ako želite - iza domene određene web stranice.

New York Times ili Washington Post

U povezanom čitanju, Huffington Post ima priču o podvali. Navode a cvrkut kreativnog direktora Kanyea Westa, Virgila Abloha, koji sugerira da je stranica lažna. HuffPost također citira 'izvor blizak Zapadu' koji kaže da je to lažnjak.

Ništa poput anonimnog izvora s nejasnim vezama sa slavnom osobom koji će pružiti jasnost priči o prevari!

U povezanim vijestima, Carl Lavin ima koristan post na svom blogu podsjećajući novinare da u ovo doba godine trebaju biti na nogama. Također ću ukazuju vam na B.S. Radionica Detekcija za digitalne novinare da Mandy Jenkins i dao sam na ONA konferenciji 2011. godine. Pruža detaljna uputstva za izbjegavanje web prijevara, kao i druge savjete za provjeru.

Zapamtite: još nije ni 1. travnja. Ovo nije gotovo.

Ispravak korekcije: Izvorna verzija ovog posta ispravno je napisana Ars Technica. Nažalost, u naletu gluposti promijenio sam je u 'Arts Technica' u naslovnom i glavnom odlomku i dodao ispravak kako bih primijetio svoju zamišljenu pogrešku. Dakle, ovo je ispravak ispravka. Zahvaljujući David July jer me upozorio na moju glupost. Izvorni, netočni ispravak nalazi se u nastavku.

Ispravak: Zbog pogreške u tisku, izvorna verzija ovog posta napisala je Arts Technica kao 'Ars Technica' u naslovu i glavnom odlomku.